Annak érdekében, hogy megkönnyítsük a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével beleegyezel, hogy számítógépeden / mobil eszközödön cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a saját böngésződben tudod módosítani. Elfogadom
Termékek Menü
0

Vásárlási információk

1. Regisztráció

Regisztrációval és regisztráció nélkül is tudsz a webáruházban vásárolni.

Kétféleképpen tudsz beregisztrálni:

- Facebook fiókkal összekapcsolva, /ez a lehetőség jelenleg még nem üzemel/
- sima regisztrációval, ahol az általunk kért adatokat kell megadnod.

A regisztráció nélküli vásárlás hátrányai:

- Nem tudod az előző rendeléseidet nyomon követni.
- Nem tudsz HappyPontot gyűjteni..

2. Termékadatlap

A termék adatlapján minden esetben feltüntetjük:
a termék nevét,
a termék árát, mely tartalmazza az Áfá-t,
a termék kiszerelését,
a termék egységárát,
a termék elérhetőségét,
a termék cikkszámát,
a megszerezhető HappyPontok mennyiségét,
és mindent, amit még fontos tudnod róla.

3. HappyPontok - Törzsvásárlói programunk

1 pont = 1 forint.
A termékek bruttó eladási árából, minden 200 forint után 1 pontot írunk jóvá. /Példa: egy 2000 forintos termék után = 10 HappyPont íródik jóvá./
Az aktuális rendelés utáni HappyPontok csak a rendelés teljesítése után vásárolhatóak le. A rendelés állapota: teljesítve, ami átvételt és kifizetést jelent.
A pontok elévülési ideje fél év.

A HappyPontok felhasználását minden esetben a pénztár oldalon, a fizetési mód kiválasztása után aktiválhatod, nem automatikus. A jobboldali csúszkát a pontjaidnak megfelelően csúsztathatod el jobbra, ameddig a megfelelő pontmennyiséget be nem állítod. Így Te irányíthatod, hogy mikor és mennyi kedvezményt szeretnél igénybe venni.

4. Termékelérhetőség

- Rendelhető: jelenleg a termék nincs raktáron, ilyen esetben a várható szállítási dátumba beleszámoljuk a termék raktárba érkezésének az idejét is.
- Raktáron: a termék raktáron van, azonnal elérhető.
- Előrendelésre: olyan termékeknél láthatod ezt az állapotot, melyeknek két hétnél hosszabb a beérkezési ideje.

5. A vásárlás menete

- A megvásárolni kívánt terméket a mennyiség megadása után a „kosár gombbal” tudod a kosaradba tenni, mely minden terméknél elérhető.

- A kosárba végtelen mennyiségű terméket gyűjthetsz.

- Vásárlás közben, ha valamilyen oknál fogva meg kell szakítanod a folyamatot, akkor a webáruházba való visszalépés után onnan folytathatod, ahol abbahagytad, mert a kosarad megjegyzi a belehelyezett termékeket.

- A kosárban is tudod a termékek mennyiségét változtatni, vagy törölni. Ha törölsz, vagy módosítasz /mennyiséget csökkentesz, vagy növelsz/ minden esetben frissítsd a kosarad tartalmát.

- A kosár oldalról, ha nem kívánsz több terméket megvásárolni, akkor a pénztár oldalra léphetsz.

A pénztár oldalon tudod megadni:
- a szállítási és számlázási címet,
- a szállítási módot, melyről részletesen
ITT olvashatsz,
- a fizetési módot, melyről részletesen
ITT olvashatsz,
és legvégül minden adattal együtt ellenőrizni tudod az általad megadott információkat.

A MEGRENDELÉS gombra kattintva véglegesítheted a rendelésedet.

6. Szállítási, számlázási cím törlése, módosítása

Csak regisztrált felhasználóként tudsz címet törölni, vagy módosítani. A fejléc kategóriában a nevednél legördülő menüból a "Fiók" kategóriát kell kiválasztani és ezen belül a "Címadatok módosítása" - ra kattintva lehet törölni, vagy módosítani.

7. Egyéb hasznos információ, ha regisztrált vásárló vagy

- A korábbi rendelése(i)det megtekintheted, ha a felhasználó nevedre viszed az egeret és ott a legördülő menüből kiválasztod a „korábbi rendelések” menüpontot.

- A személyes adataidat a „fiók” menüpontban tudod megváltoztatni, melyet a felhasználó nevednél a legördülő menüpontban találsz.

- Minden terméket hozzá tudsz adni a kívánságlistádhoz. A termék adatlapján találod a „kívánságlistára teszem” gombot, mellyel azt jelzed felénk, hogy ez a termék felkeltette az érdeklődésedet, minden a listában szereplő termékről értesítőt küldünk Neked, ha akcióba kerülne. Szintén érdemes használnod ezt az opciót, ha az általad kinézet termék, éppen nincs raktáron, mert amint beérkezik hozzánk, értesítést küldünk róla e-mailben.

8. Tájékoztató

- Leadott rendelést - ha már a rendelés rendelkezik rendelésszámmal - módosítani, vagy terméket törölni saját kezűleg nincs lehetőséged, ha igény merülne fel ilyenfajta változtatásokra, azt az ügyfélszolgálatnak tudod jelezni az info@happybio.hu e-mail címen.

- Bankártyás fizetés esetén: 
Ha bármilyen oknál fogva megszakad a fizetési folyamat, jelenleg sajnos nem lehet újra próbálni a bankkártyás fizetést ugyanazon a rendelésen belül. Ilyen esetben két lehetőség közül választhatsz: 
- új rendelést adsz le és a régit törljük, /a törlést kérni kell az ügyfélszolgálaton/
- vagy átutalással, vagy banki befizetéssel tudod ugyanazt a rendelést kifizetni.

A termékek adatlapján lévő képek a termék eredeti kinézetétől eltérhetnek, esetenként illusztrációként szolgálnak. sad

- A termékismertető nem helyettesítheti orvosod vizsgálatát és diagnózisát!  Célszerű gyógyszerészed, és/vagy természetgyógyászod véleményét kikérned.

- Étrend-kiegészítőkkel nem helyettesíthető az egészséges, változatos táplálkozás és egészséges életmód.

Tartalomhoz tartozó címkék: Információk
Gyártók/Márkák
Online fizetés
  
Facebook rajongók