Annak érdekében, hogy megkönnyítsük a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével beleegyezel, hogy számítógépeden / mobil eszközödön cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a saját böngésződben tudod módosítani. Elfogadom
Termékek Menü
0

Gyakori kérdések

1. Van-e lehetőség személyes átvételre?
Jelenleg még nincsen, amint lesz rá lehetőség azonnal értesíteni fogunk!

2. Milyen termékek számolhatok el Egészségpénztárra?
Mindegyik Egészségpénztár más és más termékeket fogad el. Mindig érdemes a saját egészségpénztárunkkal egyeztetni rendelés előtt. Amelyik termékről biztosan tudjuk, hogy minden egészségpénztár elfogadja, azt külön listázzuk ebben a menüpontban. /Hamarosan/

3. Mi a teendőm, ha Egészségpénztárra szeretném kérni a számlát?
A számlázási adatokon belül a cégnév mezőbe az egészségpénztár nevét és a hozzá tartozó tagsági számodat kell beírnod, a számlázási címnél pedig az egészségpénztár címét kell megadnod. Fontos, hogy csak azon termékek szerepeljenek a megrendelésben, amiket elszámolni szeretnél az Egészségpénztárnál.

4. Miért drágább az utánvétes házhozszállítás?
A futárszolgálat pénzkezelési költsége miatt magasabb az utánvétes szállítási díj.

5. Külföldi szállítással kapcsolatos kérdések
Minden külföldi szállítással kapcsolatos választ
ITT megtalálsz. Amelyik ország nincs feltüntetve a táblázatban, oda sajnos nem szállítunk, azon országok pedig, ahol négy csillagot látsz, ott érdemes a vámtarifának utána érdeklődni, mert általában magasabb szokott lenni, mint a rendelés értéke.

Tartalomhoz tartozó címkék: Információk
Újdonság!

Újdonság!

 

Gyártók/Márkák
Online fizetés
  
Facebook rajongók